Dabūju excel failu no domes, lai nav jāčakarējas ar pdfa konvertēšanu.
Ja jau publisks dokuments, tad nevajadzētu būt problēmām.
Tajā ir ap 400 adresēm. Daļa veco nosaukumu ir OSMā, bet daļa nav. Ir
pat jaunas ielas, kuru nosaukumi nav jaunajā plānojumā:
http://www.baldone.lv/lv/pasvaldiba/planosanas_dokumenti/teritorijas_planojums/
Un dzīvē arī dažās vietās vēl to ielu nav, pagaidām vairāk tie ir kā
piebraucamie ceļi kādai mājai, vai taciņas
Kā Jūs ieteiktu rīkoties? Mainīt tikai OSMā esošajiem objektiem, vai
mēģināt no ter.plāna kaut ko ielikt OSMā.
Esošjiem varbūt var kaut kā izeksportēt saraktu, pielikt jaunās
adreses un importēt atpakaļ...  Man gribas atstāt tos vecos nosaukumus
kā addr:housename un jaunās adreses pielikt kā addr:street un
addr:housenumber

18.01.17 Aivars Miška <all...@latnet.lv> rakstīja: