Pirms pāris dienām man viens OSM kontributors parādīja pretējo triku -
viņa izdomātais nosaukums ielai Omānā tagad tiek attēlots kā
oficiālais arī iekš Google Maps. Par to, ka Google to ņēma no OSM
liecina kaut vai tas, ka tā ir vienīgā iela ar nosaukumu (Vācu
valodā!) visā pilsētā, lai arī atrodas nekurienes vidū :D
Lai dzīvo Kartupeļu iela!

Māris.

2017. gada 27. augusts 20:29 Rihards <ric...@nakts.net> rakstīja: