On Mon, 9 Sep 2019 at 18:32, Rihards <riha...@nakts.net> wrote:

> Izraku vienu vēsturisku tēmu...
> Varbūt vislabākais variants būtu https://data.gov.lv/lv ?
> Tas gan laikam nelīdzētu privātu datu publicēšanai (kāds ortofoto vai
> tamlīdzīgi).

Nez vai gov.lv tam visam būs īstā vieta, jau tīri semantiski domēns pasaka,
ka runa ir par "GOV" datiem nevis kura katra labdara. No šād viedokļa
raugoties tikpat labi data.gov.lv vajadzētu ņemt un varēt publicēt arī manu
foto albūmu. Publiskās pārvaldes publiskie dati tomēr ir turami atsevišķā
kastītē, lai arī brīvi un atvērti.

Jau nodalītā veidā vairumam tautiešu ir problēmas saprast datu izcelsmi,
mērķus, pielietojumu un to likumisko spēku, ja to visu vēl atšķaidīs ar
dažādas izcelsmes līdzīgiem, bet ne tādiem pašiem datiem, tad elle būs
atvērta. Vai arī to ir jāgrib un jāprot ļoti meistarīgi un labi pasniegt,
lai nebūtu pārpratumu ...

--
pb