Zoran Kovacevic wrote:
> FYI
>
> "De Nieuwe Kaart van Nederland is een initiatief van het Nirov
> (Ministerie van VROM) en beoogt allerhande ruimtelijke plannen samen te
> brengen in één kaart: de zogeheten Nieuwe Kaart (de kaart van toekomstig
> Nederland). Tot voor kort was al het materiaal dat aan deze Nieuwe Kaart
> ten grondslag lag alleen met professioneel gereedschap toegankelijk.
> Maar ook het NIROV gaat met de tijd mee en dus is de kaart ook in KMZ
> format beschikbaar (en dus in Google Earth te bekijken). Registratie is
> [...]

Ik dacht even dat dit een bron van informatie zou kunnen zijn voor
- Grenzen van gemeente, provincie en waterschappen
- Bebouwde gebieden (woningen, industriegebieden)
Maar even de site lezend lijken de bestanden alleen maar plannen voor
gebieden te bevatten. Dus geen zekerheid dat dit zo wordt en dus dat
deze infomatie blijvend is, jammer.