Op 31-05-07 heeft Stefan de Konink<[EMAIL PROTECTED]> het volgende geschreven:

> Het probleem is denk ik dat ik deze data onder een NDA ga krijgen en er
> dan mee kan doen wat ik wil. Althans dat hoop ik.

> Tuurlijk niet, use the right tool for the job. Maar die tool zou best
> OSS kunnen zijn. http://docs.codehaus.org/display/GEOT/Home

Ja, daarom dacht ik aan FME, omdat je visueel kunt werken; in een
'workbench' maak je een workflow aan van bronbestand tot aan output,
onderweg kun je 'visualisers' aankoppelen om tussenresultaten visueel
te controleren. Ideaal om complexe workflows met geodata te
automatiseren (wat hier dagelijkse kost is)

> Ik wil niemand bekeren, maar als ik niet een verdomd goede reden heb om
> closed source software te gebruiken, probeer ik dat ook niet te doen.
> Ook weer een filosofische discussie.

Nou ja, in elk geval een fundamentele discussie. Laten we die beter
IRL voeren bij gelegenheid. Ik ben wat pragmatischer (lees: luier)
ingesteld, maar heb zonder meer een warm plekkie voor OSS.

Kijk, daar gaat het inderdaad om :)

--
martijn van exel -+- [EMAIL PROTECTED] -+- http://www.handsomedevil.nl/