Op 13-06-07 heeft Lambertus<[EMAIL PROTECTED]> het volgende geschreven:
> Hum, dat is een beetje kort door de bocht. De layers zijn nodig om te
> kunnen onderscheiden welke op welke volgorde de kaart features opelkaar
> getekend worden. Hier zijn 11 layers voor beschikbaar waarbij layer 0
> meestal als het aardoppervlak beschouwd wordt maar dat hoeft niet.
>
> Het Prins Clausplein in Den Haag (de natte droom van elke
> wegenbouwkundige) heeft (pin me er niet op vast) 4 lagen. Stel nu dat de
> onderste laag verdiept ligt, dan krijgt die layer=-1, bij de overige
> lagen wordt elke keer 1 bij opgeteld.

> [...]

Het wordt interessant waar water over water heen gaat (ik ken zo gauw
geen Nederlands voorbeeld, maar hier bij Minden(Westf):
http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&q=minden&ie=UTF8&ll=52.303309,8.931456&spn=0.005708,0.014591&t=k&z=16&om=1
)

In principe is dat allebei niveau 0 want op 'straatniveau' , maar toch
ook weer niet? Escheriaans bijna.
--
martijn van exel -+- [EMAIL PROTECTED] -+- http://www.handsomedevil.nl/