  -----Oorspronkelijk bericht-----
  Van: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] Milo van der Linden
  Verzonden: donderdag 14 juni 2007 13:29
  Aan: OpenStreetMap NL discussion list
  Onderwerp: [OSM-talk-nl] In de pers!

  Zojuist ben ik gebeld door Omroep Zeeland, ze willen voor de radio een
item besteden aan OpenStreetMap....

  --

       Milo van der Linden
        http://www.3dsite.nl

         De informatie in dit bericht reflecteerd mijn persoonlijke mening
en niet die van een bedrijf of instantie. Aan de informatie kunnen geen
rechten worden ontleend. Indien dit bericht onderdeel is van een forum,
mailing-list of community dan gelden automatisch de bijbehorende
voorwaarden.