Jaap-Andre de Hoop schreef:
> ff foute knip/reactie, want het originele mailtje heb ik niet gekregen,
> vanmiddag pas aangemeld (zie apart mailtje binnenkort en dus een super
> novice).

(Alvast welkom!)

> Maar het viel me op dat de gefotografeerde snelweg A1 ten noorden van
> Enschede afweek van de ingetekende weg:
> http://www.openstreetmap.org/edit.html?mlat=52.218333&mlon=6.895833&zoom=12
>
> Hoe komt dat? Onbetrouwbare meting/ GPS/ intekenen /foto/ zoomlevel/
> applicatie??

Vermoedelijk (gezien het/de zoomlevel) is dit geen gedetailleerde foto,
waarover ik het had (die duiken pas bij level ~14 op), maar een
landsat-foto (te herkennen aan de groen/paarsige kleuren).

Die foto's zitten er wel vaker ~100 meter naast. Gelukkig consistent; de
foto's zijn alleen verschoven. De betrouwbaarheid van onze kaart lijdt
daar dus niet onder.

Ik kan het niet controleren, helaas, want ik ben nog bezig met het
compileren, en kan dus nog geen flash draaien.

Eugene