Aloha,

Vanmiddag me aangemeld op deze lijst:
Ik houd er nog al van om te fietsen, vind het leuk om te kijken waar ik
nou gefietst heb en heb net een ligfiets gekocht, dus zal nog wel meer
tochtjes gaan maken dan ik nu al doe. En tsja googlemaps......

Ik werd gewezen op openstreetmap (dankzij de presentatie bij Holland
Open waarschijnlijk) en vind het een leuk/nuttig initiatief.
Ik woon in Losser (aan het eind van de A1 net boven Enschede). Qua
oppervlakte is Losser groter dan Den Haag, maar met iets minder bebouwde
kom. Het is daar nog maagdelijk wit op de kaart, dus daar wil ik wel wat
aan doen.

Klein detail: heb nog geen gps device, heb zitten denken aan de
triptracker van Amaryllo, maar misschien zijn er vergelijkbare beter/net
zo goed, voor een leukere prijs? suggesties zijn welkom, mag ook prive.

Groets,

Jaap-Andre