Misschien moeten we een keer een WOB-party organiseren :) Klinkt als
een grap, maar in de geest van de Amnesty-schrijfavonden zouden we ons
best een keer georganiseerd kwaad kunnen maken voor een stapel
WOB-verzoeken. Ik zal eens informeren bij door de wol geverfde
zakenrelaties :)

Wie ziet hier iets in? Graag je EUR0,02!

Op 19-06-07 heeft Stefan de Konink<[EMAIL PROTECTED]> het volgende geschreven:

martijn van exel -+- [EMAIL PROTECTED] -+- http://www.handsomedevil.nl/