On 6/29/07, Stefan de Konink <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Berend Dekens schreef:
> Het kost 7,50 per maand heb ik begrepen en voor dat geld krijg je ook de
> bandbreedte voor de up- en downloads...

Op tweakers.net had iemand een andere voorwaarde geplakt dat dit niet
het geval was. Hoe dan ook, heb je per jaar 90 euri over voor updates...

De nieuwe iPhone heeft ook navigatie, maar hier wordt een systeem gebruikt
waarbij je zelf moet aangeven als je een hoek om gaat.
Iets interactiever, maar werkt wel zonder GPS. Misschien een mooie kans om
iets soortgelijks te maken met OSM-kaarten.

Groeten,

           Danny