At Sun, 8 Jul 2007 19:04:23 +0200,
Floris Looijesteijn wrote:
> voor zover ik weet is er nog niemand met de organisatie bezig.
> ik ben er waarschijnlijk niet, maar heb hier nog wel een paar
> amaryllos liggen (3 geloof ik) dus als die nodig zijn hoor ik het
> wel.
>
> wat mij betreft mag ie ook wat verder naar achter geschoven
> worden als er weinig animo is.

Ik zit zelf op State of the Map, Zoran is nog steeds op vakantie zover
ik weet, dus ik ben bang dat het niet door gaat.

Als het goed is hebben we volgend weekend de data van AND. Ik zit er
over te denken om de mapping party die voor 28-29 juli gepland staat
te veranderen in een hacking/intergratatie party om de AND data in OSM
te krijgen.

Jeroen Dekkers