Milo van der Linden wrote:
> Nog makkelijker, ik maak er een WMS service van.
>
> Onderstaande regels (in blauw) toevoegen aan je C:\Documents and
> Settings\Milo\Application Data\JOSM\preferences
>
> De waarde 6 geeft aan dat het mijn 6e WMS laag is, misschien moet jij
> die op een andere waarde zetten?
>
> wmsplugin.url.6.name=ANDNL
> wmsplugin.url.6.url=http://82.176.214.209/cgi-bin/mapserv.exe?map=/ms4w/apps/mappingworlds/service/ANDNL.map&version=1.1.1&request=getmap&layers=kustwater,020_nosr_r&SRS=EPSG:4326

Heeft het nut om iets met die informatie te doen? Stel dat men 'intelligente'
invoerprocedures gaat bouwen die op een makkelijke manier 'gelijke' wegen kan
detecteren, dan lijkt het me niet onzinnig om de bestaande AND lijntjes aan te
vullen in gebieden die deels gemapt zijn, right?
Of heeft dat geen nut?

En indien ik dat ga doen, wat voor source moet er dan bij?