On 7/26/07, Stefan de Konink <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Ligt er aan, ga je inserten of niet. Anders ben je weer genoodzaakt om een
> hashtree te maken. Maar goed het zijn suboptimalisaties waar je tijdens de
> ontwerp fase best rekening mee mag houden.
Ah, ik dacht dat het puur om het opslaan en opzoeken ging. Als je gaat
inserten moet je inderdaad alles 'opnieuw' doen (hoewel, dat _hoeft_
niet, als je toch al een gesorteerde lijst hebt...)

Ik bedoelde alleen te zeggen dat XML mooi is voor trasnport en
interfacing, maar niet zo heel handig las data-opslag intern in een
programma. Veel te lomp, geheugenvretend en onhandig in gebruik
(hoeveel schenen heb ik nu te pakken :-) ? )

Groeten,

Christ
--
09 F9 11 02 9D 74 E3 5B D8 41 56 C5 63 56 88 C0