On Monday 20 August 2007 20:32, Martijn van Oosterhout wrote:

> Als je "grep" gebruikt op de nld.osm en nld-delete.osm dan zijn alle
> straten die in de eerste zijn ook in de tweede, dus er zou niks over
> moeten blijven...

Er gaat niets boven echt. Wat we kunnen doen als we denken dat we er helemaal
uit zijn, is van de wijk Spangen in Rotterdam een polygoon maken. Dan laten
we de scripts die je schrijft er op los. Na de delete fase weer even extract
polygon, dan hebben we vastgelegd wat er over bleef. Het script gaat weer
verder, en zet de AND data er voor in de plaats. Dit alles op de server.

Iedereen kan dan thuis gewoon even Spangen downloaden van de server. Ziet het
er goed uit, laten we de scripts los op heel Rotterdam. Ook goed, nemen we
een kustplaats, Den Haag. Daarna testen we een paar moeilijke
plekken, de Maas in Limburg, grensrivier, de Rijn bij Lobith.

Werkt het allemaal, dan vervangen we heel NL.

(Spangen, etc, ook eerst een tweede keer vervangen, omdat de uitgangspositie
voor een tweede keer anders is dan voor de eerste keer.)

vriendelijke groet,
cordialmente,

Ante

PS: ik zie hier tiles met zee midden in NL...
http://www.informationfreeway.org/?lat=51.884699478691324&lon=4.622641396658651&zoom=11&layers=B000F000
en ook meer naar het oosten