On Tue, 21 Aug 2007 16:35:37 +0200, "koko" <[EMAIL PROTECTED]> said:

> En dan beide dezelfde naam geven? Kan het systeem dit aan?

Ik was gisteren mijn wandeltocht van afgelopen weekend aan het invoeren.
Ik had x ways al met 'highway=xxx;foot=xxx;surface=xxx;etc' getagged.
Vervolgens selecteerde ik meerdere ways en probeerde ik de
wandelmarkering waar ik langs liep te markeren met route=xxx. Dat ging
niet goed. Wat kan ik mij niet met zekerheid meer herinneren, maar ik
dacht dat de eerste markeringen verloren gingen en alleen 'route=xxx'
werd opgenomen.

Groet, Rik