On Fri, Sep 14, 2007 at 09:31:11PM +0200, Maarten Deen wrote:
> [...]
> niet goed als zee wordt gerenderd. Dus ik download een wat groter
> gedeelte en zie Nederland verschijnen en realiseer me dat het
> waarschijnlijk vanwege de AND import komt.
> Hoewel, daar zijn nog geen ways...
>
> Maar nu had ik dus ook een gedeelte van Groningen met de kust, en het
> valt me op dat de kustlijn overal opgebouwd is uit twee segmenten tussen
> twee nodes. En de segmenten wijzen allebei de andere kant uit.
> Dit was bij alle segmenten van de kustlijn die ik gedownload had, toch
> wel bijna van Noordpolderzijl tot de Eemshaven.

ik zie het in mijn woonplaats Bussum ook. En dat is dus niet alleen bij
kustlijnen, ook bij bv. stukjes hei, of de gemeentegrens tussen Naarden en
Bussum. Nahja, hebben we wat te doen als alles erin staat.

ik zag net ineens ook dat alle segmenten in Bussum aangemaakt zijn tussen de
nodes, een uurtje terug ofzo waren alleen de nodes nog zichtbaar in JOSM.
Waarbij me ook opviel dat bepaalde eenrichtingsstraten de pijlen de
verkeerde kant op staan, maar ik kan me nu ook herinneren dat die dan bij de
way de tag oneway=-1 krijgen, dus ik wacht die ook even af.

Remco

--
Remco van Zuijlen <[EMAIL PROTECTED]>