On 9/19/07, Martijn van Oosterhout <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Nou, wij willen wel de points als "motorway_junction" behouden, ze
> zijn er voor en reden. Lijkt mij beter dat de renderer ze minder laat
> opvallen. Bijvoorbeeld in amstelveen zie je ze op zoom-12 al:
>

> http://www.informationfreeway.org/?lat=52.29103038888538&lon=4.85317062817106&zoom=12&layers=B000F000
>
> Misschien de renderer ze kleiner maken is beter.

Ook goed. Maar het zijn niet de enige foutjes die er in zitten.

Zo zie ik dat mijn eigen woonwijk in Assendelft nog steeds op "woonwijk in
aanbouw" staat.
Die is al sinds 2001 klaar, en ook kloppen er een aantal straten niet qua
ligging e.d.
Ook zitten er plekken in die parkeerplaatsen en benzinestations op elkaar
plaatsen, en meer van dat soort dingetjes.
Er is dus nog genoeg te doen qua nalopen en up-to-date maken van de data,
die dus (in mijn geval) meer dan 6 jaar oud is.
Dat beantwoord weer een gedeelte van het vraagstukje "en wat nu?".

Maar eerst wil ik graag een melding zien van "Import Completed!".

Groeten,

            Danny