Ik zou zeggen dat de gratis update voor haar Garmin toch erg nuttig
zijn. En ipv ieder jaar kun je rustig iedere maand of iedere week je
kaart bijwerken naar de laatste versie - en nog gratis ook!

TomTom lijkt me een heikel punt aangezien dat t#!g een kaartformaat
gebruikt wat closed is (tenzij ik achterloop en iemand het al gereversed
engineered heeft...).

Berend