On 10/22/07, Lambertus <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Dat ben ik inderdaad ook van plan. Waar ik eigenlijk op doelde: Zijn
> bezitters van Garmins met minder geheugen meer geïnteresseerd in kaarten
> van complete provincies of een raster van vierkanten?

Ik denk het laatste. Dat is nl. al hoe ze nu gewend zijn te werken.
Je gebruikt nu wat je nodig hebt, en Mapsource staat je toe om ook alle
kaarten langs een route uit te kiezen, zodat je altijd het goede
kaartmateriaal bij je hebt.

Een soort van voorbeeld kun je zien op
http://www.garmin.com/cgi-bin/mapgen/webmap.cgi?p=52559873&u=1&z=9&w=480&h=360&rz=0&k=1&sc=1
Dit is dan wel de topo-kaart van Nederland, maar het geeft je meteen een
beeld hoe het nu is ingedeeld.

Via de Garmin-site kun je trouwens nog meer kaartensets on-line bekijken.

Groeten,

             Danny