Allen,

Ik wil voorstellen om de Utrecht Mapping party een week later te houden
op zaterdag 1 december (en dus niet zondag 2 december). Tijdens de
landelijke dag van de NLLGG http://www.nllgg.nl/bijeenkomst_20071201
Welke plaats vind in het Liefland college te Utrecht:
http://www.nllgg.nl/route_beschrijving .

Het is maar een dag, ten zij we voor zondag nog wat vinden, maar
voordeel is wel dat je dan aanhaakt bij de NLLGG en hun publiek.
Zouden alleen wel evt. de lokaalkosten zelf moeten betalen.

zoals je hier in de agenda kunt zien, begint de NLLGG-dag om 10:00 uur
en eindigt 16:00 uur: http://www.nllgg.nl/bijeenkomst_20071201_agenda

Achteraf gaat met meestal naar een plaatselijk cafe, en daarna
restaurant (op eigen kosten).

Dit lijkt mij een goede manier om meer aansluiting te vinden met al
bestaande 'open'-projecten, en hun aanhang.

Met vriendelijke groet,

Bas de Lange!

SoftwareFreedomDay Nederland