Ante,

Mooi werk!
Ik kijk er momenteel even naar, belangrijkste commentaar is eigenlijk
dat de eerste alinea te weinig informatie bevat (denk aan de vijf W's)
en dat het misschien nog ietsje technisch van aard is. Sta me toe er
vanavond nog even naar te kijken, zal ik jou mijn revisie sturen of
zal ik het op de wiki aanpassen?

Grtz
Martijn

Op 4 dec 2007, om 13:06 heeft Ante Wessels het volgende geschreven: