-----Original Message-----
From: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of Henk Hoff
Sent: 2007-12-01 3:10 PM
To: OpenStreetMap NL discussion list
Subject: [OSM-talk-nl] State of the Map conferentie in Nederland?

Vorig jaar heeft de OpenStreetMap Foundation haar eerste conferentie
gehouden over alles wat met OSM te maken heeft. Komend jaar willen ze
het weer organiseren.

Stel we zouden deze conferentie naar Nederland halen voor het komende
jaar, wie zou er aan mee willen helpen om dit te organiseren? Het zou
handig zijn om een handje vol mensen te hebben voor de algehele
coordinatie. En daarnaast een "grote" pool van mensen die ad-hoc wat
willen doen.

Kortom, zijn er nog meer mensen zo gek als ik die een (laat ik eerlijk
zijn) aardige smak tijd willen investeren om een geweldig weekend te
organiseren? Even voor de duidelijkheid: we praten over het weekend van
12 en 13 juli. Dan wordt de conferentie gehouden. Dus dat weekend en de
maanden er voorafgaand zal er behoorlijk wat vrije tijd geclaimd gaan
worden. Wat zul je ervoor terug krijgen: een leuke tijd (ga ik toch maar
even vanuit), interessant netwerk, eeuwige roem.

Heb je eventueel vragen, mail me; dan kunnen we het erover hebben.

Groet,
Henk - ik ga ervoor - Hoff