Nu we het toch over de tileserver hebben: Er waren plannen om daar
zondag, rond de OSM borrel (welke borrel begint er al om 2 uur btw? :)),
daarover te meeten.
Zijn die plannen er nog steeds? Zoja, ervoor of erna?
Qua borrel zou ik er wel voor zijn om het er VOOR te doen, en om gelijk
een balletje op te gooien: 12 uur ergens in die buurt (of dezelfde
kroeg, al weet ik niet hoe 'vergadervriendelijk' die is)?
Ik zou er graag bij zijn.
Groeten,
Martjn Pannevis.