Ha Gerco-Kees,
Ik denk dat je gelijk hebt, maar ik heb zelf nog nooit coastlines
getagged / geedit.
Niet zo netjes van skywave om al je edits ongedaan te maken. Is dit
een menselijke user of het 1 of andere script dat aan het werk is
geweest? Het lijkt op het eerste (aangezien hij/zij in Flevoland woont).
Ik zou hem/haar maar eens mailen om te vragen wat de ratio is achter
zijn actie en vragen om meer overleg bij 'grote' veranderingen. Bij
deze ook op list.

Martijn

Op 18 jan 2008, om 09:13 heeft Gerco-Kees Bloemsma het volgende
geschreven: