> Ik geloof wel dat Wikipedia een goede plek is om de Carnavalsnamen van
> plaatsen bij te houden in algemene zin, daar hoeven wij geen aparte
> lijst van bij te houden, daar ben ik het helemaal mee eens.
> Schoenmaker blijf bij de leest.

> Maar nu hebben wij een Carnavalskaart gemaakt, en als daar straks
> ruchtbaarheid aan wordt gegeven dan wil je dat mensen die gaan kijken
> ook meteen worden geconfronteerd met het open karakter van de kaart:
> klopt er iets niet? Ontbreekt er iets? Vul zelf aan! Het forum dat ik
> voor ogen zie is dan ook zuiver bedoeld om zoveel mogelijk mensen in
> [...]

Ja ok, daar zit ook weer wat in. Dan zou ik naast een forum toch wel
een eigen lijst gaan bijhouden, dan kunnen we daar ook meer info in
kwijt op een manier waarmee we dan met een muisklik of twee een naam
aan de kaart kunnen toevoegen en de kaart kunnen updaten.
Is het mogelijk met een klik op de kaart het node id van een stad op
te vragen? Dat zou het een en ander heel makkelijk maken en dat is dan
een lijst waar ze op de normale wiki ook niks aan hebben wat een eigen
lijst zou rechtvaardigen.