> Ik vind persoonlijk de reden dat iemand anders iets doet niet de beste
> aanleiding, maar moet zeggen dat ik niet meer precies weet hoe deze
> kaart begon..
Op die kaart van W-N zijn de nodige opmerkingen, door de mensen te
"mobiliseren" kunnen we een betere kaart maken. Dat is juist het idee
van OSM, iedereen kan meewerken om de fouten eruit te halen en de rest
aan te vullen. Mooi toch?

Naar aanleiding van de friese kaart had ik eerder al het idee voor een
carnavalskaart (18-01), niet weetende dat W-N hier ook meebezig was.
Toen was er nog een kleine discussie over de iso standaard voor talen
(24-01) en toen kwam de 25-01 de kaart van W-N. Daar was de nodige
commentaar op en werd ook de lijst op wikipedia gevonden. Daar is toen
in een paar dagen een kaart van gemaakt.

Ik vindt het wel mooi om te zien dat met de huidige mogelijkheden en
inzet van een aantal vrijwilligers binnen een week een nieuwe kaart kan
worden gemaakt.