MvO,

Ik werd net gebeld door een kennis die mij had horen praten op de radio
over de Friese kaart. Hij heeft hierop in Google gezocht op
"openstreetmap fries". Bij de eerste tile.openstreetmap.nl hit staat
"Welkom op de Friese kaart van OpenStreetMap." maar als je daarop klikt
kom je op de carnavals kaart uit.

Nu heb ik de source eens bekeken en dan zie je beide welkomst teksten
staan. Om verwarring te voorkomen zouden we volgens mij deze informatie
dus dynamisch gegenereerd moeten maken. Bijvoorbeeld door het includen
van een javascript bestandje met daarin de tekst als constante gedefineerd.

Is dat wat? Het zou wel beter zijn voor deze kaart en eventuele
opvolgende kaarten om dit recht te zetten.