On Wednesday 06 February 2008, Joris Meijerink wrote:
> Ik moet een mail sturen naar BBT over de fietsroutenetwerk. Zie het
> onderstaande mail contact. Nog op of aanmerkingen op onderstaan de reactie?

Ik zou in ieder geval toevoegen dat onze kaart (en daarmee hun gegevens) onder
de CC-by-sa licentie beschikbaar gesteld wordt. Er zijn plannen om een andere
licentie aan te gaan nemen, maar daar kunnen we nu toch nog niet zo veel mee
en het maakt voor hen waarschijnlijk niet zo veel uit.

Het punt waarvan je mag hopen dat ze er niet over struikelen is dat hun
gegevens dan dus wel commercieel gebruikt mogen gaan worden (maar met
share-alike).

--
Freek