Aha duidelijk.... via de editfunctie dus.De rest was al bekend, alleen als je
het opzet zoals hier [1]krijg je het niet binnen kosmos aan de praat aangezien
de nodes alleen een rcn_ref tag hebben.[1]
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Fietsroutes Bert

Date: Wed, 20 Feb 2008 21:13:11 +0100From: [EMAIL PROTECTED]:
talk-nl@openstreetmap.org; [EMAIL PROTECTED]: Re: [OSM-talk-nl]
Fietsroutenetwerk-punten automatiseren?Je moet de inhoud van de wiki zoals hij
hier staat [1] kopieren naar de file RenderingRules.txt. Maar om het simpel te
houden heb ik bijgevoegd een zip file, dan hoef je alleen nog maar met JOSM het
door jouw gewenste gebied op te slaan als Cycle.osm in de zelfde map als je de
zip file hebt uitgepakt. Overigens is er nog geen support vanuit Kosmos voor de
fietsroutes relaties, maar de maker van het programma heeft aangeven hiermee
bezig te zijn.[1]
http://wiki.openstreetmap.org/index.php?title=KosmosCycleRules&action=edit