On Tuesday 06 May 2008 12:12:17 Stefan de Konink wrote:
> [...]

Chinese wetten gelden in China, niet in NL of UK.

> Vorig jaar verbood China het maken van kaarten in China door buitenlandse
> bedrijven en instellingen. Bij het onderzoek zijn acht ministeries
> betrokken.

> Dit geldt de laatste keer dat ik het controleerde ook voor Rusland. En ik
> zie het probleem voor OSM ook niet zo ;) Als een paar Chinezen gaan
> mappen voor OSM, ontwijk je de regel toch al?

Het kan problemen opleveren voor Chinezen in China. We kunnen dus niet zo maar
Chinezen in China oproepen mee te doen - het kan hun heel wat meer kosten dan
wat genoegelijke mapuurtjes.

China zal met satelietbeelden moeten?

> Daarbij... als China
> nogsteeds Taiwan claimt, kunnen ze dan eens overleggen wanneer de laatste
> keer was dat er belasting is betaald door inwoners van die 'afvallige
> provincie'?

Als jij je belasting niet betaald ben je nog steeds Nederlander hoor ;-)

vriendelijke groet,
cordialmente,

Ante