On Wed, 2008-06-18 at 20:16 +0200, Stefan de Konink wrote:

> Je kunt alles in iedere taal uitdrukken, maar de beste performance wordt
> nogthans gehaald met systeem code en niet met op interpreter gebaseerde
> talen ;) Daarbij is een webserver module meestal sneller dan een cgi script.

Dus eigenlijk bedoel je:

Overigens kan ik iemand nog van dienst zijn door titecache.py in C om te
zetten zodat je een betere performance krijgt? :)

Je bent natuurlijk vrij om het te schrijven, en ik zou het best wel eens
willen testen. Het is wel zo dat cpu geen bottleneck is, dus ik weet
niet of je er teveel energie in meot steken nu.