Zie mijn voorstel voor een bijeenkomst rond het thema WOB-verzoeken in
de Antenne-thread.
Lijkt mij een goede aanleiding.
Als we dan in september aanhaken bij de Software Freedom Day, waarover
ook al mooie ideeën aan het ontstaan zijn, dan hebben we een mooie
nazomer voor de boeg met een aantal leuke bijeenkomsten. Nu nog meer
mapping parties!

Martijn

Op 14 jul 2008, om 16:01 heeft Geert Schuring het volgende geschreven: