Hoi Leon,
wat voor data wil je over osm leggen? Rasters, punten of lijnen?
En heb je de data in een db of als shp-files?
En welke wms server draai je.

Een antwoord op die vragen geeft wat meer richting.
Maar kort gezegd:
- als je de data bv in postgis hebt, kun je het vrij eenvoudig omzetten
naar 900912
- als je mapserver met vectordata gebruikt kun je mapserver de
projectie-omzetting on the fly laten doen (als je bv geen data-omzetting
wilt)
- als je rasterdata hebt, is het meer een uitdaging ;-)
Hoewel, je zou dan zelf de data in postgis in kunnen lezen, en zelf je
tilecache op kunnen zetten.

Laat maar even weten.

Groet
Richard Duivenvoorde