-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] Namens Martijn van Exel
Verzonden: Tuesday, August 19, 2008 10:01 AM
Aan: OpenStreetMap NL discussion list
Onderwerp: Re: [OSM-talk-nl] AND data bijeenkomst rotterdam

Ik ben voor september!

Martijn vE

On 8/19/08, Floris Looijesteijn <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Naast die nieuwe wijk staan er al een aantal punten op de wiki die
zijn
> voorgesteld door AND:

http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Netherlands_Mapping_Parties_2008
#Rotterdam_Mapping_Party_-_AND_office_-_aug_of_sept

<http://www.openstreetmap.org/?lat=51.9777&lon=4.5793&zoom=14&layers=B00

http://www.schaaltreinen.nl/

martijn van exel -+- [EMAIL PROTECTED] -+- http://www.schaaltreinen.nl/