Ok mensen.

Ik kan nog niet veel zeggen maar aangezien ik nog geen minuut heb
geslapen, maar het volgende. Bedenk eens wat dingen die je als GIS/OSM
nerd in een camera wilt hebben, zeker wat betreft software.

Je kunt hierbij denken aan:
- GPS tracks automatisch bij foto en video opslaan
- Foto's ophalen voor specifieke gebieden
- Kijkrichting van de camera opslaan
- Verwerken van foto's zodat je snel straatnaam bordjes kan zien
- Wellicht iets met herkennen van wegen (type, aantal rijbanen?)

Ik hoor graag wat *jij* nog meer in je camera wilt hebben. Ik durf
namelijk te verwedden dat als ik de foto die nu op m'n scherm staat op
OSM.nl zet niemand meer originele ideeen heeft.

Stefan