Way cool, Stefan.
Denk je dat een still in een filmpje genoeg resolutie en scherp genoeg
beeld heeft om te kunnen matchen met zo'n keypoint-bestand?
Je hebt nu een 'gewone' foto genomen - wat ook al bijzonder nuttig is
uiteraard.
Ik stuur je research ook even naar een collega hier die met openCV
heeft gewerkt, kijken of hij nog input heeft.

Martijn

martijn van exel -+- [EMAIL PROTECTED] -+- http://www.schaaltreinen.nl/