Na nader onderzoek blijkt dat mijn schoonmoeder de 12e jarig is. Kortom daar
zit in 's middags. En dan neem ik 's avonds de auto (ja er gaan daar na 10
uur geen bussen dus dan moet ik wel erg vroeg weg). Kortom mocht er iemand
mee willen rijden. Of dat ik iemand ergens moet oppikken.

Ik kom vanuit de Beemster. Dus geef maar een gil als er iemand is die een lift
kan gebruiken.

Groet,
Roeland