Lennard wrote:

> Op Ekkersrijt zijn het inderdaad ook huisnummers. Ikea zit bv. op
> Ekkersrijt 4089. Ekkersrijt is dan ook gelijk de straatnaam.

Ieder bedrijf heeft inderdaad een nummer (iets wat ook te taggen is als er
gebouwen neergezet worden), maar een gebied wordt op de ANWB borden altijd met
een bereik aangeduid.

> Interpolatie is niet handig, want vaak zit er minder regelmaat in en
> springt het onregelmatig. Zoals: "we richten een industriegebied in en
> we nummeren alles met tientallen, en als er later nog wat tussen wordt
> gebouwd, hebben we tenminste ook nog tussenruimte in de nummering".

Moet je ook niet doen. Het is alleen voor een globale routering bedacht. Het is
makkelijker in te voeren als elk bedrijf apart.

Maarten