> Op 4 september 2008 20:54 schreef Richard Duivenvoorde
> <[EMAIL PROTECTED]>het volgende:

Dat viel mij toevallig ook net (een uur geleden of zo) voor het eerst op!

On Thursday 04 September 2008, Rob wrote:
> kunnen wij dat niet beter ? ;)

Ik vind persoonlijk dat ze het bij Google inderdaad niet veel beter doen dan
bij ViaMichelin: er staan hier en daar een paar getalletjes, maar hoe je nou
moet afleiden waar de huizen staan waarvan de nummers er niet direct op de
kaart staan is mij vaak een raadsel.

--
Freek