He Stefan,

Prachtig!, maar weet je/ze zeker dat dat HUN data is?
Het lijkt me namelijk stug dat de PROVINCIE zuid-holland de provinciale
grenzen ZELF als data heeft (maw dat mag 'weggeven') of is het de
'gegeneraliseerde data' van het cbs (2003, die is wel 'gratis', maar zit
wel een licentie op)?
En van de PEHS is (Provincial Ecologische Hoofd Structuur) kan ik me
eventueel wel voorstellen dat ze hun eigen provincie zelf doen (...
misschien, kans is groter dat het van LNV komt...). Maar als het van
heel nederland is, zou ik er toch ook even wat aanvullende vragen
aanstellen?

Wat ik bedoel te zeggen, we moeten die soort zaken wel echt helder naar
de provincies communiceren om niet later gez**k te krijgen. Misschien
zelfs een of andere 'officiele overeenkomst', waarin op zijn minst wij
worden gevrijwaard van toekomstige claims oid?

Groet,
Richard Duivenvoorde