a...@ffii.org wrote:
> Voor zover ik weet gaat het er om dat de data vrij blijft, maar dat
> software die die data gebruikt niet ook vrij wordt. Daar is niks mis mee.
> LGPL-achtig, zeg maar. Ik heb zelf wel eens een licentieverklaring voor de
> KDE desktopicons geschreven om dat te bereiken.

Dat was ook mijn impressie van de uitleg van Henk te Baarn: De software
die OSM gebruikt uit de licentie halen maar de data nog steeds wel 'by
Share Alike'.

> Een licentie er door heen duwen is wel twijfelachtig.

Er moet natuurlijk eens een streep gezet worden. Eeuwig met twee
licenties blijven zitten is ook zo wat. Het erdoor heen willen drukken
binnen één week (?) is wat mij betreft absoluut onaanvaardbaar, als het
waar is.