Lambertus wrote:

> Nou ik zou het als commercieel bedrijf wel knap vervelend vinden om
> alleen tiles te mogen gebruiken en niet zelf te mogen renderen met eigen
> data. Was het juist niet één van de grote voordelen van OSM ten opzichte
> van Google dat OSM zijn data achter de tiles beschikbaar stelt?

Het is net als de GPL voor eigen gebruik mag je *alles* doen, wil je wat
verpatsen of publiceren dan moet je je aan CC-BY-SA houden. Daar is toch
niets op tegen? Het idee van BBC dat een complete uitzending CC-BY-SA
zou moeten worden vind ik overdreven, het zou slecht gaan om de
verandering van de OSM data. (projectie/kleurgebruik etc.)

Stefan