On Sat, 2009-02-14 at 15:00 +0100, Stefan de Konink wrote:

> Naar de nabestaanden...

Hm. En hoe worden die bereikt? Volgens mij is dat onmogelijk te
achterhalen, aangezien alleen een emailadres en nick bekend zijn. Ik
weet dat ze bij KDE een keer een jaar of wat achter wat mensen hebben
aangejaagd omdat ze de licentie wilden veranderen. Iedereen was akkoord,
behalve een stuk of vijf personen, waarvan niet bekend was waar ze
gebleven waren. Dat maakt het erg erg lastig.

(Overigens, in het geval van Jip heb ik aan een goede vriend van hem die
de nabestaanden erg goed kent door laten schemeren dat er iets aan zit
te komen.)

> Ik heb trouwens op dat linkje van Henk geklikt:
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Open_Data_License_FAQ#Will_this_change_how_people_access_OSM_data.3F
>
> Ik raad sterk aan dat FAQ punt goed in je op te nemen.

Mja. ik weet niet of dat wel zo 'small' is. Wat verduidelijking (use
case?) zou wel handig zijn.

armijn