Dat betekent dus geen meerdere gelijke keys, maar wel meerdere waarden per
key (gescheiden door ; ?).
Ik weet niet of dat nogal dom is. Het is denk ik ook niet handig is om
meerdere nodes aan te maken op precies dezelfde plak omdat je meerdere
eigenschappen (values) voor eenzelfde key van toepassing zijn. Zie het
voorbeeld van Lambertus met de sporten. Zo zijn er voor meerdere keys heel
wat situaties te bedenken om meerdere waarden te gebruiken om de
werkelijkheid te beschrijven.

Blijft dat dan noch steeds dat in renderers keuzes gemaakt moeten worden hoe
dit te laten zien. Wat blijkbaar tot nu toe niet gebeurt.