hiya,

> We gaan een simpele webpagina met functie bouwen waarmee individuen hun
> 6ppc kunnen invullen en vervolgens op de kaart kunnen prikken.

Op kvdb.net staat/komt al zo'n soort systeem (zie
http://kvdb.net/projects/6pp/ ). Of dat met kaart is weet ik niet. Om
mensen alvast een beetje in de richting te sturen is de data van '4pp'
alvast een goede start (dan hoeven ze niet zo lang te zoeken):

http://kvdb.net/projects/6pp/4pp/

> Deze lanceren we landelijk; via nu.nl, desnoods via net NOS journaal, we
> moeten heel veel respondenten zien te krijgen.
>
> We vangen het ip-adres van de invuller in combinatie met de geprikte
> postcode. Dit gebruiken we om misbruik te filteren.

Grappig. Ga wel even goed na in hoeverre dit niet de privacy aantast als
je het herpubliceert (een geolocatie gekoppeld aan een persoon kan een
persoonsgegeven zijn is mij ingefluisterd door een welbekend ICT-jurist
uit Eindhoven).

armijn