> Zolang er niemand iets organiseert ben ik blij met een ieder die
> zijn nek uitsteekt om de cohesie van OSM NL te bevorderen.
> Dat er geen specifiek overleg is geweest met Stefan
> en anderen is geen bezwaar, op het risico voor bas na
> dat er veel mensen niet kunnen.
> Veel NL OSM-ers hebben andere dingen dan OSM aan het hoofd,
> en ik vindt dat er best weer eens iets mag gebeuren.

+1

> Half neerland is nog fout gemapt, en we doen
> alsof alles klaar is.

dat is volgens mij ietwat overdreven. ligt er aan wat je onder fout
verstaat maar dat is zeker iets wat op een gebruikersdag besproken kan
worden. ik heb zelf ook pas ontdekt hoe goed je fouten kunt ontdekken als
je de osm kaarten op je garmin zet.

> De roes van NL compleet (?!?)is uitgewerkt, en ik ben blij dat er
> nog flink wat doorgemapt door niet mailinglist mensen
> wordt want publiekelijk lijkt  OSM-NL (schijn)dood.

dat lijkt me ook wat ongenuanceerd...
wij (van de sotm local chapter) hebben momenteel wekelijkse meetings en
daarnaast worden er heel veel uren in het regelwerk daarvoor gestoken.
maar daar merk je inderdaad waarschijnlijk niet zoveel van.

ik ben een een tijdje geleden naar de stammtisch in essen geweest en ben
momenteel bezig zoiets in nederland ook te organiseren. daarover
binnenkort meer.

> Wanneer was de laatste mapping party ??
> En wanneer de volgende ?

Volgende week zaterdag 16 mei, meer info vanavond.

> BAS ik waardeer je inzet, voor OSM en anderen.

Me too!