Hoi allemaal,

Hoe tag ik woonplaatsen? D.w.z. de door de gemeentes vastgestelde
woonplaatsgrenzen, die in adressen gebruikt worden. Dit zijn areas
(gesloten ways) die heel Nederland bedekken.

Tot nu toe heb ik van een vijftal gemeenten (bijv. de Haarlemmermeer) de
woonplaatsgrenzen toegevoegd (nagetekend uit woonplaatsbesluiten van de
gemeenten), en heb ik er relaties van gemaakt, met type=>woonplaats.
Maar ik zou het liefst aansluiten bij een internationale definitie, die
gebruikt zou kunnen worden bij Name Finder-achtige toepassingen.

gr,Eu