2009/6/15 Lambert Carsten <lhc....@solcon.nl>:

> http://www.yournavigation.org/?flat=52.361942&flon=4.917075&tlat=52.359638&tlon=4.906853&v=bicycle&fast=0&layer=mapnik
> Helaas doet yournavigation het op dit moment het niet goed. Ik had beter een
> screenshot kunnen bijvoegen.

> Waar doel je op? Dat je niet door die tunnel mag fietsen of lopen weet ik zo
> wel. Of een brommer er ook niet door mag zal ik volgende keer dat ik er langs
> kom nagaan. Yournavigation gaf een route voor de fiets die door die tunnel
> ging en ik wilde slechts aangeven dat het mij daar niet om ging.

> [...]

Ik denk dat het wel 'mag' op zich; uit de Map Features: 'Some roads -
e.g., the A14 - also carry junction numbers, so the tag may be
encountered elsewhere despite its name'. Daaruit lees ik dat op- en
afritten van niet-snelwegen ook met motorway_junction zouden 'mogen'
worden getagd. Hoe ze vervolgens gerenderd worden is mij niet
duidelijk. Ik vind de tag nogal dubbelzinnig, waarom niet een
highway=* en dan junction=yes?

martijn van exel
http://schaaltreinen.nl/
twitter / skype: mvexel