On Thu, 20 Aug 2009 21:03:01 +0200, Ben Laenen <benlae...@gmail.com> wrote:

> Ze niet mappen in OSM? De routes die gemapt worden in OSM zijn de niet-
> tijdelijk bewegwijzerde routes, ik zie dan ook niet hoe je de route van
de
> Vuelta hebt kunnen mappen zonder naar een andere kaart te kijken?

Tijdelijke zaken worden wel vaker in de OSM database opgeslagen, zoals
wegwerkzaamheden (omleidingen), een enorm festival in een woestijn,
construction sites. Een relatie die over een paar weken weer gedelete wordt
kan in dat opzicht niet zoveel kwaad. Daarentegen, dit soort specialty maps
worden meestal wel vanut een aparte database gerenderd.

Wat betreft de route bron: Henk zal wel contact gehad heeft met de Fuelta
leiding. Ik kan me niet indenken dat een OSMF board member aan copyright
schendingen zou doen.